Blått öga

Hem från Sello kom vi med precis det vi var ute efter och faktsikt inte så mycket mer. Köpte faktiskt ingenting åt mig själv (om inte en klädhängare från Indiska räknas). Bråttom blev det hem till träningen då jag ej hittade bilen, (som jag hade flyttat på för att ej få parkeringsböter och samtidigt glömt att lägga bokstaven på minne) i parkeringshuset.

Handbollsträningen fick ett litet oväntat slut för min del då jag i "gladiatorövningen" fick en armbåge i ögat så att huden bredvid sprack. I samförstånd med Christa slog vi våra kloka sjukskötarhuvuden ihop och bestämde oss för att uppsöka jouren, i fall om att det skulle behöva sys/limmas eller något. Inget kunde dock göras eftersom sprickan är så nära öga. Blå och svullen är jag nu runt ögat så gummorna jag imorgon ska sköta, på min snabbarbetstur kl. 7-10, får väl en smärre chock. 

 
                             



På bilden ser det ju inte så farligt ut, mera svullet i verkligheten. "Mamma pipi i hubbe" (=huvve) sa Li.

Kommentarer
Postat av: ika

AJ!

2009-10-17 @ 10:39:52
URL: http://ikalainen.blogg.se/
Postat av: TUA

Faaaan.... vad handboll är roligt men sjukt tar det emmellanåt..... Ta inte döden av tantorna....

2009-10-19 @ 06:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0