Tutt eller inte

Inspirerad av Linn gjorde jag idag också beslutet att sluta med tuttarna. Det är en tanke som länge funnits i mitt huvud men som ännu inte blivit gjort. Li är en sådan "tutt och trasa" flicka att få se hur det går. Nu sover dock flickebarnet sin skönhetssömn UTAN sin tutt. Visst frågade hon efter den flera gånger men jag förklarade att trollet i skogen behövde det till sina trollbebisar (hon är oerhört fascinerad av troll). Får se bara hur det går ikväll, i morgon etc. Pappan i huset är inte lika förtjust i min idé. Stackars, lilla, söta Li ska väl få ha sin älskade tutt.


Kommentarer
Postat av: Linn

BRA jenny! join the club!

2009-11-06 @ 22:48:11
URL: http://linn.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0