4 dagar ledigt

Nu har jag fyra dagar ledigt. Egentligen tycker jag bäst om känslan den där kvällen före de lediga dagarna börjar. Då när jag ännu har allting framför mig. Har planerat in ett besök till Sello på fredag och  jag hoppas innerligt att det blir av för jag är trött att gå i noppiga tröjor och urtvättade t-skjortor. Ida skulle också behöva lite nya plagg, det är dock lättare sagt än gjort, eftersom hon för det första är kinkig som bara den, och för det andra inte är det minsta intresserad av shopping.

Kvällsolen lyser så fint så jag undra om jag inte skulle släpa ut mig på länk. Jag skäms att erkänna att jag har så otroligt sjuka lårmuskler efter måndagens länk. Jag som på riktigt trodde att jag var i topptrim då det gällde att springa.

Mina affärer på huuto går ju lysande för tillfället, så efter nyss ha kollat kontoutdraget kunde jag konstatera att åtta inbetalningar gjorts och det i sin tur betyder åtta brev att posta. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0